stargate

Wazig. Veronica is maar raar bezig. Eerst skippen ze Stargate op de maandagavond (na Startrek al gewipt te hebben en veel eerder al Sliders). Kijk je op teletekst om te zien hoe laat je de video ook al weer moet programmeren voor Lost, blijkt dat ze Stargate ineens op zaterdag uitzenden… Wazig. Toch?

4 gedachtes over “stargate

  1. wat een mooie naam Amarins
    en hedzer is ook heel apart
    en rinske is ook mooi.
    Zelf heet ik Sietske.
    Sorry was ff offtopic. Ik zag je post bij jufjojo vandaar
    🙂

  2. ik vroeg mij laatst al af wie er uberhaupt nog naar Veronica kijkt… Er is geen enkel fatsoenlijk programma, en staat er eens een goede film geprogrammeerd, worden er stukken uitgeknipt of er komt onverwacht toch nog een slechte bagger film.

  3. Ik keek eerst elke week naar Stargate en daaraan voorafgaand Enterprise. Mijn zoon en ik bleven voor die sci-fi-avond altijd speciaal thuis. Nu zijn beide series opeens weer zomaar gestopt…..zeker i.v.m. de zomertijd. Zei je nou dat ze Stargate op zaterdag uitzenden tegenwoordig? Heb ik niet gezien…..
    Groetjes, IngridSaida

Plaats een reactie